Alla inlägg under februari 2012

Av Annsofie - 27 februari 2012 13:14

Har länge velat sätta mig ner och försöka kolla igenom min budget lite... men det är så himlans svårt att hålla koll på vad man betalar när... månadsvis, kvartalsvis, årsvis... vad som dras automatiskt osv... Men nu har jag suttit en bra stund och pillat med smartbudget.se och jädrans vilken bra sida... man kan tex klistra in sina uppgifter från internetbanken å så räknas det automatiskt ut hur mycket man gör av med på vad respektive månad... så gryyymt bra!!! På överblickssidan får även en överblick på vad man har budgeterat för inkomster, utgifter och sparande varje månad och sen dom faktiska summorna. Man kan även lägga in avtal och lån och föra kassabok... Vissa delar måste man prenumerera på men jag kör den gratis varianten och jisses va kul det blev med ekonomi helt plötsligt... Nu kan man ju mixtra och grejsa och se vad som händer ekonomiskt om man tex drar in på nån hundring lite här och där och vad det kan resultera i i slutändan! :) 


Nu ska jag ta och städa lite... lägenhetsvisning imorgon...


*bye*

Ovido - Quiz & Flashcards