Alla inlägg den 22 december 2007

Av Annsofie - 22 december 2007 23:23

Denna dag flöt på rätt så bra... ända tills vi stängde och alla gick hem... alla utom jag såklart seftersom jag fick ta över universums trögaste kund... efter många om och men fick även jag gå hem och istället för att stämpla ut 18:30 blidde klockan nästan 19... :s Å kunden kunde inte ens be om ursäkt för att hon trasslat till det! *attans kärring*

Väl hemma var jag inte alls på humör... var alldeles för uppstressad... hade ingen matlust så det blev ingen midda men älsklingen satt och kramade på mig ett tag så det kändes lite bättre! :)

Har slagit in dom sista klapparna och sett på lite tv och nu måste jag tvätta håret så att det hinner torka innan jag går och lägger mig för annars ser man garanterat ut som en svamp imorgon när man vaknar! :)


Imorgonkväll ska vi till Henkes farmor på Dopp i Grytan... *mumma* Har längtat hela året! :)  


Gonatt och hej


Ovido - Quiz & Flashcards