Direktlänk till inlägg 19 oktober 2008

Hejhej!

Av Annsofie - 19 oktober 2008 22:55

Ja ni det var ju ett tag sen man skrev här... och ska ja va ärlig så har jag inte haft nån ork den senaste tiden.

Har berättat för den närmaste släkten och till en del på jobbet men nu är det lika bra att gå ut med det helt och hållet... Jag är gravid! :)

Det har ju inte gått så lång tid än men om allt går som det ska kommer Henke och jag bli föräldrar i slutet av April 2009... mer exakt datum får vi den 28 nov då vi ska på vårat första UL... *spännande*


Imorgon åker Henke till Barkaby och ska jobba där under veckorna i 3 veckors tid så imorgon ska jag upp och ringa mvc och se om det går att boka om tiden för hjärtljud som vi har inplanerat den 5 nov... vill ju att han ska kunna vara med! :) 


Men men... så nu vet ni alla detta! Ska ta och pussa lite på gubbsen innan det är dags för sängen!


*nattis*

_

 
 
Ingen bild

Cissi

20 oktober 2008 09:45

Grattis! Vad kul!

 
Ingen bild

Anna

20 oktober 2008 13:49

Men grattis!! Fasiken va roligt!! =D

 
Malin

Malin

20 oktober 2008 19:14

GRATTIS, FAN VAD KUL ! :D

http://malinos.blogg.se

 
Acca

Acca

21 oktober 2008 09:22

grattis ännu en gång vännen!!fin bild på den lilla rosa gravida:) hur mår du då?hur ser de ut med simning nån dag?kram kram

http://www.acccca.blogg.se

 
Emilia

Emilia

21 oktober 2008 11:05

Åh! Va roligt! Skickar ett stort och varmt grattis till er båda! :D Kramar!

http://emiliawallberg.blogg.se

 
IdaB

IdaB

22 oktober 2008 19:43

Men Grattis Gumman!!!!!!
Såååå roligt för er!

http://www.backeus.bloggagratis.se

 
Elin & Odin

Elin & Odin

10 november 2008 22:59

Grattis! Vad roligt!

http://odins.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards