Alla inlägg den 12 november 2008

Av Annsofie - 12 november 2008 22:26

Nu var det lääänge sen man skrev nått här! *skäms på mig*

Ska försöka bli bättre men det är svårt att få nån ork på kvällarna nu för tiden.

Sen sist har det inte hänt så himla mycket...

Har gått in i vecka 18 (17+1) och det rullar på som vanligt. Har varit hos sjukgymnasten och hämtat ut ett skärp till mina dumma fogar som börjar röra på sig! :(

Den 5/11 var vi och lyssnade på bäsisen hjärtljud för första gången... Det var en upplevelse i sig men lite halvrörigt pga att hon hade nån tjej där som skulle lära sig hur man gjorde... Hon hittade inge hjärtljud och for runt med den där jädrans grejen på magen tills hon fick hjälp och till slut fick vi äntligen höra vårt lilla underverk. Hjärtslagen låg på 145s/min.

Så nu ser man bara fram emot den 28:e då vi ska på UL! :)


Nä nu ska jag ta och göra mig en kopp te och hoppas på att min hals och heshet blir lite bättre så att man slipper låta helt förstörd på jobbet imorgon!


Nattis...

Ovido - Quiz & Flashcards