Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Annsofie - 29 maj 2008 22:14

Tänk om det kunde vara sånt här härligt väder alla dagar! Gud va bra man skulle må! Satt ute på balkongen i ca 1 timme när jag hade kommit hem från stan å det var bara sååå härligt! Eftersom vi har eftermiddags och kvällssol blir det så där alldeles perfekt varmt! :)

Åt midda... läste lite skvaller och reklam och med jämna mellanrum höll katterna på att bryta sig ute genom balkongdörren så då fick man springa in och jaga dom några varv i lägenheten! *skratt*


Ska strax ta och lägga mig men måste packa väskan först... Jobbar 8-20 imorgon och kl 21 ska jag träffa några tjejjer från jobbet på Restaurang Oscar där vi ska käka och dricka gott... :P

Sen vill jag även tillägga att jag har världens underbar sambo för även fast han är ledig imorgon så erbjöd han sig att först skjutsa mig till jobbet 7:30 och sen hämta mig 20:30 och sen även hämta mig på natten! Han är guld värd min lilla prins! :) Ska förrästen slå honom en pling och se om han är på väg hem snart så att jag hinner pussa på honom lite innan jag somnar! :)


Gonatt på er...

Ovido - Quiz & Flashcards