Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

Hur ska jag göra?!?!?!

Av Annsofie - 21 maj 2010 22:55

Saaatan vilken beslutsångest jag har! :(


För nån månad sen ansökte jag om en plats i ett IKEAprojekt nere i Stockholm. Blev inte uttagen att delta och blev riktigt besviken för det hade varit en jätterolig upplevelse men... accepterade läget och "gick vidare"... men nu idag ringde min chef och meddelade att dom behövde lite mer folk och att jag blev erbjuden en plats... På ett sätt blir jag jätteglad för jag tror att det verkligen kommer bli en annorlunda upplevelse och jag tror det kommer gör amig gott att få komma iväg en sväng... men att vara ifrån Henke och Vilda i en hel vecka!!! Känner mig stressad att bestämma mig för dom vill ha svar så fort som möjligt och om jag bestämmer mig för att åka så åker jag den 5/6!

Föreställer mig hur jobbigt det kommer kännas på morgonen när man ska åka hemifrån... krama om Vilda och inse att jag inte kommer få se henne på en vecka å det gör så ont i mammahjärtat! ;( Kommer gråta floooder! Men man vill juh inte direkt sitta på tåget och snyfta hela vägen ner! :(


Aja... min chef skulle maila mig lite info och så skulle jag höra av mig när jag bestämt mig... så vi får se hur det blir...


Nä nu äre dags för sängen... gonatt på er...

 
 
Sofia o Hugo

Sofia o Hugo

22 maj 2010 11:37

Klart du ska åka! :) En vecka klarar du - du kommer såklart att längta men ändå! Det är ju faktiskt bara en vecka.... *KRAMAR*

http://www.sofiatarberg.blogspot.com

 
Ingen bild

Maijsan

22 maj 2010 19:37

Klart detta är mkt lättare för mig att säga men jag tycker du ska åka. det är ju en jätte rolig grej och en vecka är ingen lång tid... men som sagt jag vet inte hur jag hade tänkt om de gällde mig och att jag skulle vara ifrån lykke. Men du kommer hem till både sambo och en liten vildis sen iaf så TA CHANSEN det är inte så lång tid :) KRAM

 
Camilla C

Camilla C

24 maj 2010 08:15

Jag tycker du ska åka, tänk vilken erfarenhet. Och det kommer nog kännas tokskönt att komma hem igen sedan :) En vecka klarar du!

http://millac86.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards