Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Annsofie - 15 oktober 2007 22:53

Detta måste ha varit den mysigaste slash roligaste kvällen på länge. Henke & jag träffade David & Ulle ute i Birsta idag & när vi skildes åt så bestämde vi oss för att Henke & jag skulle åka & hälsa på dom på eftermiddan för att kika lite på huset och så... & efter nån timme så ringde David & frågade om vi inte hade lust att käka hos dom & det tackade vi självklart ja till! :)

Väl uppe i Indal så gick vi husesyn... gick runt & kikade på huset som dom inte hade hunnit göra så mycket med än men det var supermysigt ändå & så var vi ut & kikade i det blivande stallet där Ulle ska ha lite hästar! :) Vi åt en jättegod midda & såg på tv... Henke spelade lite tvspel en sväng mellan programmen med hjälp av Sebastian som hunnit bli hela 3½. Jag gosade mest med lilla Cecilia som blivit stora tjejjen... hela 2 månader... va tiden går fort! :) Pysen (hunden) fick vara med på ett hörn han också... haha så himla söt... stor som ett hus utan att riktigt inse det själv! :P


Men nu är vi hemma igen... ska väl ta & packa min väska eftersom jag ska åka iväg till Sollefteå i 3 dagar på kurs... Ååå kommer sakna mina gosar så himla mycket! *snyft* 


Men men... är iaf åter på torsda så vi får se om jag går in och skriver nått om hur jag haft det!


*byebye*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards