Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Annsofie - 18 oktober 2007 22:08

Då var man hemma igen efter 3 dagars utbildning... å man kan juh smått påstå att man är en aning fullproppad med funderingar som rör scheman och personlig utveckling! Vi hade riktigt bra föreläsare bägge dagarna, han som vi hade första dagen hade tidigare i sitt liv bla jobbat som torped *gulp* men han var riktigt rolig och verkligen bjöd på sig själv! Alla 3 dagarna var verkligen toppen... det som däremot inte var så himla skoj var att jag blev sjuk på tisdan så jag har suttit i feber och hostar och snorvlat alla 3 dagar... *suck*

Men som sagt nu är man hemma igen... sååå härligt! Fick en jättefin golvljuslyckta av Henke för att han hade saknat mig så mycket... (lägger upp en bild lite senare) Blev så himla glad... Har gått och sneglat på den hur länge som helst men har tyckt att den varit för dyr... Men nu så har jag den iaf... står så fint och lyser på rumsgolvet! :) *tack älskling*


Nä nu ska jag ta ett glas nyponsoppa och sen blire till att krypa ner under täcket... ska bå skönt att få sova i sin egen säng! :)


Hadé

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards