Alla inlägg den 4 november 2007

Av Annsofie - 4 november 2007 16:24

Dagen började med en chock när jag vaknade och upptäckte att det hade snöat! :s (gillar inte vintern det minsta) For ner på stan och fixade håret... klippte av ca 1 dm, och gjorde nya slingor... vart supernöjd trots att det sved i hjärtat av att förlora dom där viktiga 10 cm... :) Köpte lite nytt smink på BodyShop och sen for jag hem och vilade lite...

Vid 16 tiden började jag göra mig iordning och sen skjutsade Henke ner mig till Åsa där hon och Annelie redan hade börjat festa...

Vi hade hur roligt som helst på förfesten... vi spelade en massa gammlåtar och sjöng lite kareoke fram till kl 23 då vi begav oss ner till Aveny och där dansade vi hela natten ändå tills dom stängde... Då träffade jag Henke, som hade varit ute med en kompis, och så fick vi bort till Statoil och åt varsin korv... Sen tog vi en taxi hem! :)


Låg i sängen till kl 16 idag... har varit så himla seg!

Men nu har vi nyss ätit lite pizza så nu börjar man känna sig lite normal igen! :)


Superbra helg! Är ruskigt nöjd!

Ovido - Quiz & Flashcards