Alla inlägg den 7 november 2007

Av Annsofie - 7 november 2007 22:48

Fick mitt nya schema idag... *hualigen* Hur ska detta gå? Hur ska jag orka? Börjar perioden med att jobba 8 dagar... följt av 1 ledig dag å sen 4 arbetsdagar till... Kikade på Henkes och mitt schema och insåg att vi endast är lediga 3 helger tillsammans innan jul, varav vi kommer spendera 1 nere i stockholm, så hur vi ska hinna med all julshopping är just nu ett stort frågetecken! Och hur ska man orka umgås med alla andra nära och kära runt omkring? :( Som tur är så är så gäller det endast för 2 månader... men ändå... känns som om dessa månader kommer bestå av stress stress och åter stress! :(


Men är iaf ledig imorgon så då ska jag göra mitt bästa för att ladda upp batterierna lite samt försöka planera tiden lite fram till jul...


Gonatt på er...

Ovido - Quiz & Flashcards