Alla inlägg under december 2007

Av Annsofie - 8 december 2007 22:42

Har så attans tråkigt... slutade jobba 18:30 och då for vi hem å Henke släppte av mig utanför dörren å så for han iväg å skulle umgås med Per, hans chef samt några till... Dom skulle väl spela lite Nintendo Wii och det blir säkert även lite airhockey eftersom Per tydligen fortfarande är obesegrad! *skratt* Roligt att dom umgås och har skoj... man jag då... har juh så tråkigt här hemma... å bara en massa trams på tv:n... :(

Tror jag ska ta och plocka ihop lite och sen går jag nog och lägger mig så får herrn dyka upp när det passar honom... :)


*nattis* 

Av Annsofie - 6 december 2007 15:55

Varit ledig idag! *härligt* Har klätt minigranen, städat lite samt bakat 2 kladdkakor som jag tänkte ta med mig ikväll när vi först ska ut och åka. Först ska vi ut och få lite hjälp av pappa att fixa iordning en julklapp till mamma, tänkte även passa på att lämna lite saker som vi inte har plats för här hemma! :) Sen så åker vi nog en sväng hem till Henkes mamma och pappa... det gick nämligen ett rykte om att dom hade lite lussebullar till oss! :P

Imorgon så börjar jobbet igen... jobbar tom torsda nästa vecka! *suck*


Men men... ska nog ta mig en kladdkakebit och njuta av dom sista lediga timmarna! :)


~Hejsvejs~ 

Av Annsofie - 4 december 2007 23:10

Glömde lägga in bilder på dessa två bilder också... Den vita kostade 1,4 miljoner men den som är klädd i julgranskulor var inte så dum den heller! *Henke blev kär på direkten*

Av Annsofie - 4 december 2007 23:05

Hejhej!


Då var man hemma igen då... har tom hunnit jobba en dag men kom hem så sent igår så jag orkade inte skriva!

Tänkte inte skriva så mycket om själva resan utan lägger upp några bilder istället på ett snöfattigt stockholm samt vårat boende! :)

Ovido - Quiz & Flashcards