Direktlänk till inlägg 16 november 2008

Helgmys! :)

Av Annsofie - 16 november 2008 11:22

Denna helg har vi bara tagit det lugnt och myst...

Fredakvällen började vi med att hämta bror min på Midlanda och sen for vi hem och lagade lite midda... blev tacos! :P Sen såg vi på "Bangkok dangerous" och det var en helt okej film... lite oväntat slut bara!

Igår lörda tog vi oss lite sovmorgon och sen for vi in till stan och shoppade lite... Handlade lite juligt på "Butik Anneli" samt tog oss en lång och mysig lunch på charm! Framåt 15:30 tiden for vi hemöver och jag slocknade på direkten! *tröttfia* När jag vaknade höll Henke på med lite midda... stekt älgkött, röd quinoa och svampsås *mmm* Sen tog vi oss en liten promenad några hus bort... Henke kikade in hos Peter en sväng och jag gick en trappa upp till mormor och kikade på "Stjärnor på is". Sen begav vi oss hem igen och jag bakade kolakakor... var juh så himla sugen på kanelbullar men kändes inte direkt aktuellt att börja baka det kl 21 på kvällen! :) När det var färdigkletat spelade vi lite "Rayman3"... huuur skoj som helst... speciellt när man skulle sitta på Wiibalansplattan och styra med skinkorna! *skratt*

Vid halv 2 tiden kröp jag till kojs medans Henke stannade uppe och såg lite på Terminator. :)


Å så idag... solen skiner och det är en sån där underbart härlig dag! *mmm* Ska strax slänga på min lite kläder och så ska vi gå bort till loppisen här borta i Bergsåker för att se om man lyckas fynda nått skojsigt! Sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer och fötter... Kanske blir en sväng ut till mor och far vem vet! :)


Imorgon drar jag till Sollefteå i 2 dagar bara så ni vet! :)


*bye*

_

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards