Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Annsofie - 29 februari 2008 11:46

Har precis kommit hem ifrån banken och nu är det klart med lägenheten så nu är det bara till att börja packa...

Får se om mamma och pappa kommer in nått sen så vi kan åka bort och kika lite... :)

Av Annsofie - 29 februari 2008 01:06

... är man ägare till en 3:a på fina Vikingavägen i Granlo! :) *mycket efterlängtat* :)


Idag har jag varit på stan med Susanne och lilla Stina! Vi sprang fram och tillbaka som nå galningar i hela 4 timmar. Köpte en bok till mamma och pappa och lite nytt smink till mig själv... hade bestämt mig för att inte köpa nått men så ville jag bara ha den... å den... å bara den... 600 spänn gick kalaset på... så nu jädrans ska man bli snygg... hmm... "snyggare"... ;P


Kl 21 var jag på innebandy som vanligt på torsdagar och när jag kom hem så blev det film... såg Saw4... inte så himla bra... men en hel del blod! :( *iik*


Men som sagt nu är det dags att krypa ner i sängen... ska juh vara på banken 9:30 så måste försöka få sova iaf lite innan dess! :)


Natti natti...


Ovido - Quiz & Flashcards