Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Annsofie - 17 juli 2008 22:38

... finns inge värre då man loggar in här och upptäcker att det typ är år och dar sen man skrev nått sist... Men det kanske finns en anledning till att man inte har varit in och skrivit nått... det finns kanske helt enkelt inget speciellt att skriva om! :)


Vi har som vanligt inte gjort så mycket mer än att jobbat sen sist jag skrev... Men i lördas hade vi iaf en "loppisdag" med svärförldrarna... Fick med mig några fynd hem som jag just nu håller på och målar om! (lägger upp bilder när det är klart)


Sen idag kom Linnea och hälsade på... ååå det är så skoj att träffa henne! Är så sällan mellan gångerna... men det ska det väl bli ändring på hoppas jag! :) Vi for iaf in till stan en sväng och tog en fika på Wayne's och surrade lite... *tack gummsan*


Jo just ja... Bokade en liten Stockholmresa igår... så nu vet vi iaf en sak som vi ska göra på semestern! :) *längtar*


Imorgon är jag ledig... har tvättdag! *suck* Sen i helgen så jobbar man igen... 9:45-18 både lördag och söndag! :(


Nä nu ska jag gå och pussa på Henke  och försöka lura av honom tv dosan! ;P


Ovido - Quiz & Flashcards