Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Annsofie - 31 juli 2008 22:59

Tänkt vad roliga kort man kan hitta i kameran... hittade precis detta kort som vi tydligen hade tagit när vi kom hem ifrån krogen i lördagsnatt! :)

Man ser ju lite halvsleten ut och med rufstigt hår och allt... men det bjuder jag på! :)

_

Av Annsofie - 31 juli 2008 22:37

Slänger in en bild på klockan jag fick av Henke samt en bild på pallen som jag har fixat till samt nya hallmöbeln med dekoration! :)


_

Av Annsofie - 31 juli 2008 22:13

För det är ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag... hurra hurra hurra! :)

Grattis till mig!


Tack för alla fina grattis sms till er som skickat och tack till min underbara familj för alla fina presenter! :)

Fick bla... plattång, Leilas senaste kokbok, presentkort på Spa maskrosen, guldfynd, Kicks och Butik Anneli... mm mm

Är såååå nöjd med hela dagen! :)


Nu ska jag sätta mig i soffan och njuta av lugnet innan det är dags att krypa ner i en nybäddad säng! *mmm* Ska jobba 9:45-20 imorgon och 9:45-18 lörda och sönda så nu gäller det att ladda krafterna! :)


Hadé!

__

Ovido - Quiz & Flashcards