Alla inlägg den 23 september 2008

Av Annsofie - 23 september 2008 23:28

Känns just nu som om jag skulle kunna somna vilken minut som helst... men inte kan jag det inte... för när jag kom hem ifrån jobbet vid 20:30 kom jag ju på att jag var tvungen att ta reda på trattisarna som jag plockade hos mamma i förrgår... Så nu syltas det svamp för fulla muggar! Nackdelen är väl den att svampen ska koka i 2 timmar! :( Så har jag tur kommer den vara klar vid halv 1 nån gång! :s

För att försöka hålla mig vaken sitter jag här med datorn i knät och sneglar lite på när Henke spelar MarioKart... men han släppte faktiskt kontrollerna för en stund sen och gav mig lite fotmassage... Det är kärlek det! :P


Nä nu ska jag surfa vidare och sen ska jag gå och plocka undan lite i köket... har typ barr och lingonris överallt efter svamprensningen! :)


*nattis*

Ovido - Quiz & Flashcards