Alla inlägg den 24 september 2008

Av Annsofie - 24 september 2008 22:20

Tänk att man kan sakna någon så mycket... även fast man träffades senast imorse och har pratat i telefonen flera gånger under dagen... Det är en otroligt härlig känsla! :)


Jobbade 12-20:30 idag och när jag kom hem hade Henke redan åkt iväg för att spela innebandy... Var vrålhungrig eftersom det senaste jag åt var lunchen på jobbet kl 14 men kände mig lite smågrinig för jag visste att vi inte hade nått ätbart hemma... Men när jag kommer in i köket märker jag att älsklingen varit och köpt hårdbröd, skinka, bananer och mjölk... ååå... jag blev så glad... Så där lagomt kvällsfika! :) *gottigt*


Sen jag kom hem har jag sett slutet av Idol... säsongsstarten av "Oskyldigt dömd" och nu sitter jag och sneglar lite på "Insider"... Vill att Henke ska komma hem nu så att vi kan gå och lägga oss... är så trött! *gäsp*



Ovido - Quiz & Flashcards