Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Annsofie - 27 januari 2009 20:57

... jo då åker man till Birsta! :) *skratt* Gisses vad tiden går fort när man är ute i shoppartagen!

Käkade lunch på det nya Chinastället inne i BirstaCity "Wong" tror jag det hette! Huuur gott som helst... betydligt bättre än "ADong" som låg där förut!

Sprang in en sväng på jobbet och köpte lite krimskrams... filt och fönsterlampa till barnrummet samt lite annat bra att ha! :) Sen for vi till BarnensHus och beställde oss en vagn... Blev en "Emmaljunga CityCross ProJava"... å som tack för att man beställde så fick man en hotellövernattning. Kommer få papper hemskickade med mer info så vi vet vilka hotell det gäller på mm. Kan va skönt med en stunds lugn och ro innan bäsen kommer! :) Sen for vi upp till BabyProffsen och kikade på en bilbarnstol... Hade tänkt oss en Emmaljunga även där men den såg så jädrans obekväm ut så det blir en AktaGraco ist. La undan det sista exemplaret av färgen vi ev vill ha och så skulle dom kontakta/emaila oss så fort dom har fått in bilder på 09's färger ifall vi vill ha nån av dom istället. Dom är allt bra snälla dom som jobbar där! :)

Sen var vi ner på Krauta och blandade till lite färg till barnrummet och till sist for vi på Bauhaus och kapade till oss en snygg bänkskiva till "sköthörnan" i badrummet. Sen for vi hem... till slut! *skratt* Min älskade sambo som haaatar att vara ute i Birsta ska ha en stor eloge för hans tålamod med mig och min beslutsångest idag! :) Älskar dig gosen! *puss*


Så nu sitter jag här... Henke är hos en kompis och ser på Hockey och jag har precis sett TopModel... Tror jag ska ta och se några avsnitt av TheHills eftersom det bara var kack på tv resten av kvällen!


Lägger in en bild på vagnen samt bilbarnstolen som vi la undan! :)

_

Ovido - Quiz & Flashcards