Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Annsofie - 28 januari 2009 23:54

Hmm... ja undra om man ska försöka bege sig in mot sovrummet... Småtråkigt eftersom jag inte alls är ett dugg trött trots att vi har haft fullt upp idag... Har tvättat en massa samt att vi gick lös på garderoberna i lillrummet... Hade tänkt strunta i att göra det nu men idag fick vi nå fnatt och slet ner skiten... Så nu har vi ett stort fint hål där ist! :) Medans vi höll på och riva ner allt så var jag tvungen att gå på toa... plötsligt hör man "Hallååå"... och gissa om inte min kära sambo hade hittat ett gammalt plugghål som går rakt igenom den tunna väggen... så han smygkikade på mig den rackaren! *skratt*

Nu fattas bara lite spånskivor å färg och sånt så kommer det där bli finfint tillslut! :P


Ska till jobbet imorgon... Har möte 14-16 och sen ska jag göra "Voice" (medarbetarundersökning) Har god lust att skippa det sistnämnda... jag har juh trots allt semester... men vafasiken... Dom blir väl sura om man inte gör det!

Sen så kommer juh (förhoppningsvis) våran kära "röris" imorgoneftermidda och hjälper oss med tvättmaskinen, badkar + blandare samt handfat + blandare... Ååå det kommer bli såååå härligt när det är klart!


Nä nu ska jag ta och guida min kära sambo när han spelar lite spel innan det är dags att sova... Hadé! :) *blinkevink*

Ovido - Quiz & Flashcards