Alla inlägg under oktober 2007

Av Annsofie - 13 oktober 2007 20:31

Är helt slut i kroppen... Brukar aldrig komma i säng innan 23 men nu måste jag faktiskt erkänna att jag har fullt schå med att hålla ögonen öppna... *gäsp*

Jobbade 9:45-16 idag och efter att vi slutat blev det chinabuffé på Saigon... å det var så gott så gott! :) Å nu så sitter jag har och halvsover medans Henke ser på fotboll...


Ska väl försöka komma i säng i någorlunda tid så att man orkar jobba imorgon också!


*gonatt på er*

Av Annsofie - 12 oktober 2007 23:31


Cancer... Jättefin låt med en otroligt stark text...

Av Annsofie - 12 oktober 2007 23:16


- 3,2 ute nu och man håller på å frysa arslet av sig... undra hur det ska gå sen i vinter! :s

Nån som såg Idol? Alltså jag fattar inte hur Sam kan få vara kvar... har aldrig hört nån såå dålig! Det är pinsamt! Hoppas han åker nästa vecka annars tror jag att jag avlider! :(


Nä nu ska jag ta och lyssna på lite music...


Lägger upp en bild ifrån Indien. En fin bild på "våra" hundar som vaktade den delen av stranden vi låg på! :) *saknar dom hur mycket som helst*

Av Annsofie - 9 oktober 2007 23:22

Idag så började jag dagen lugnt... Vaknade av mig själv, såg på lite tv, duschade och for sen iväg till jobbet. En tjej på jobbet håller på och utbildar sig till massör så jag "offrade" mig för att hon skulle få träna lite och fick mig en helkroppsmassage... *guuud va härligt* Sen att det var helt gratis var juh inte helt fel! :)

Efter massagen var jag totalt avslappnad så då passade det bra med en rejäl shoppingrunda... Slutade med att jag handlade upp en tusing på VeroModa... För det fick jag en jättesnygg skinjacka, en luvtröja samt 2 snygga tröjor! Är ruskigt nöjd med mina fynd... slänger kanske in nån bild framöver! :)


När jag kom hem så käkade jag lite... och sen har jag sett på lite tv och suttit här vid datorn och lyssnat på musik... och för en stund sen så kom kärleken hem ifrån innebandyn så nu återstår bara att få lägga sig... Är ledig imöra också och det kommer bli jätteskönt... ska slappa heeela dagen! :)


Gonatt på er...



Av Annsofie - 8 oktober 2007 23:22

Av Annsofie - 8 oktober 2007 21:37

3:e dagen nu dom jag bara mår skit... :(

Har syltat kantareller hela kvällen så nu ska det bara tappas upp på burk... sen blire till att krypa ner under täcket...

Hoppas jag känner mig bättre imöra!


*gonatt*

Av Annsofie - 3 oktober 2007 22:23

Hur glad blir man på en skala när man suttit och skrivit ett jättelångt inlägg och så hänger sig sidan... *grr*

Orkar inte skriva om allt igen så det får bli en YouTube istället som får förgylla min kväll...


Hadé!

Av Annsofie - 2 oktober 2007 22:43


Idag har jag varit barnvakt åt Nellie, Lea var på dagis, å vi har haft så mysigt så... skrattat, pratat, lekt och myst hela dagen och även på eftermiddan då Therese kom hem ifrån jobbet och Lea ifrån dagiset. Stannade kvar hos dom och åt midda och sen såg vi på lite tv fram till kl 21 då kan begav mig hemöver... Har sett på lite Desperate och nu så kom nyss älsklingen in genom dörren så vi ska väl ta oss nått kvällsfika innan det är dags för sängen!

Jobbar imöra...12-18:45... Hoppas på lagomt med kunder! :)


Gonatt på er!

Ovido - Quiz & Flashcards