Direktlänk till inlägg 25 november 2007

Segt sen sist...

Av Annsofie - 25 november 2007 20:54

Insåg helt plötsligt att det varit några dagar sen jag var inne här och skrev... Känner att jag har haft alldeles för mycke saker för mig den senaste tiden! :s

VIP kvällen på MM var riktigt lyckad... snittar, champange och en massa fina prylar att kika på... :)

Återvände kl 7:20 på torsda morgon och köade för att få handla lite... det blev till Henkes stora förtjusning en ny tv och såklart fick han alla sina 50"... bortskämd som få! :P

På fredan så fyllde svärmor år så då for vi dit efter jobbet och käkade lite midda och myste... for dock hem rätt så tidigt eftersom man skulle upp och jobba...

Jobbat igår (lörda) och idag... har varit i Info vilket har varit jätteskönt men vi har haft en hel del att göra... med tanke på att det på lördan var hela 24 bussar på parkeringen! :s

Men nu så är helgen äntligen över! *pust*


Köpte varsin sallad efter jobbet och for till Henkes kompis som köpt NintendoWii så vi spelade lite WiiSports... ruskigt roligt... tror vi får ta och köpa oss ett vi också! :P

Å nu så är vi äntligen hemma och ska mysa ner oss i soffan och se på lite Sagan om Ringen!  


Hadé så bra tills vidare!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards