Direktlänk till inlägg 21 september 2008

Långledig! :)

Av Annsofie - 21 september 2008 15:47

Ledig i hela 3 dagar... ruskigt härligt! :)

Igår så for vi in på stan en sväng... handlade lite nödvändigheter och käkade lunch... sen for vi ut till Birsta och handlade lite till och sen for vi hem och jag somnade! *skratt*

Vid 18 tiden ringde David och Ulle och vi bestämde oss för att åka till dom och ha filmkväll... såg "IronMan" och "ScorpionKing2"... Den sistnämnda kändes mest som ett skämt... sååå dålig att vi inte ens såg klart den! :)


Idag har vi hittills vara varit hemma... Henke har damsugat och jag har nästan målar klart kaklet i köket och strax ska vi åka ut till mamma och pappa en sväng... Pappa jagar ju nästan hela tiden nu och mamma ska åka bort på måndag så då måste man passa på... tror även mamma och jag ska gå ut i skogen en sväng och plocka lite mer svamp så att jag kan sylta svamp åt Henke! :)


Imorgon vet vi inte riktigt vad som händer... kanske försöker fixa lite i lägan eller nått!


Bye...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards