Alla inlägg under september 2008

Av Annsofie - 3 september 2008 00:18

Hmm... undra om det kanske är dags för mig att krypa ner under täcket! Skulle ju egentligen ha varit ledig imorgon(idag) men min kära lilla chef ringde och berättade att jag skulle på utbildning i L-ABC mellan 14:30-20:30... å vilken jädrans knäpp tid sen... nå fel med att ha det på dagtid?! *grr* Jaja... en ledig dag som ryker men det får man väl ta... är juh ledig i helgen igen och om man lyckas hålla mig från att bli däckad av förkylningen tror jag vi ska försöka fixa lite i lägenheten... har ju fulla datarummet med virke, färg och en massa annat jox! Man kanske ska försöka börja ta sig an badrummet! Får se får se... :)


Jaja... nä ska väl som sagt ta och lägga mig... *bye*

Av Annsofie - 1 september 2008 23:21

Har blivit utmanad av Johanna... :)

1. Vilken mat äter du ofta?
Hmm... oj... svårt att säga men det brukar bli mycket pasta.

2. När du är på kalas, är du den som sitter eller hjälper till att duka ut?
Beror helt på vem jag är hos...

3. Vart sitter du helst då du bloggar?
I datarummet men eftersom det just nu står ett badkar i vägen får jag nöja mig med att sitta med Henkes datorn i soffan. :)

4. Köper du ofta triss?
Ja det blir en lite då och då... inte för att jag brukar vinna nått! :(

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Indien - Goa

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på?
Borde krönas till zapparnas drottning om min kära sambo får bestämma... men jag brukar nog oftast hamna på 3:an.

Jag utmanar: Emilia, Plingan, Maalin och Acca

Så här gör ni som har blivit utmanade:
*svara på alla frågor
*Välj ut fyra personer som du vill ska svara och utmana dom i deras bloggar, be dem läsa din
*Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen
Jätte kul att få veta mer om varandra jue....

Av Annsofie - 1 september 2008 23:01

Japp då har man avklarat första arbetsdagen efter en 3 veckors lång (kort) semester och jag måste medge att jag är riktigt imponerad va bra allt har flytit på! :)

Å imorgon är det dags igen... tror iof att morgondagen kommer kännas lite tyngre eftersom jag jobbar 9:45-20 samt att jag fortfarande känner mig lite sliten pga förkylningen! Men men... bara att bita ihop... för snart är det jul! :) Har faktiskt redan köpt 2 klappar... det ni! :P


Nä nu ska jag se på lite tv... hadé...


Ovido - Quiz & Flashcards