Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Annsofie - 1 januari 2008 21:05

Ja man får väl börja med att säga... Välkommen 2008...


Men imorgon är det dags att återvända till jobbet igen! *pust* Alltså fatta hur otroligt skönt det har varit att va ledig i hela 4 dagar... :) Jag som i vanliga fall endast sover till ca 9:30 har dessa dagar sovit frammåt 13 tiden... *oförskämt härligt*


Igår så firade jag och Henke nyår här hemma... jag lagade 3 rätters bestående av toast med supergod "topping"... vet inte om den har nått riktigt namn men mamma brukar vanligtvis göra den... :) Till varmrätt blev det inbakad fläskfilé med svamp och ädelostfyllning, pommes, sallad och vitlöksbröd och till efterrätt blev det kladdkaka med grädde och exotiska frukter! (enligt Henke var det bland det godaste jag gjort) :P

Vid 12 slaget gick vi ut och såg lite raketer och sen satt vi och såg på film och försökte lugna en raketrädd liten Charlie fram till kl halv 3 ca då vi kröp till kojs!


Idag har vi bara tagit det lugnt... kikat på lite resor, Henke var chafför åt sina föräldrar en sväng och jag har tvättat... ska renbädda sen innan vi går och lägger oss... *mmm* Finns inge härligare än en nybäddad säng! :) 


Just ja... har juh glömt skriva att jag och Henke var ut och åt å gick på bio med mamma och pappa i lördas... vi åt på Tandoori och såg Guldkompassen... och kan väl inte påstå att den var så vidare bra... rätt så seg och med dåligt slut... tyvärr...


Men men... nu ska jag gå ner och hämta tvätten...



...

Av Annsofie - 1 januari 2008 00:29

Gott Nytt År!!!



Ovido - Quiz & Flashcards