Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Annsofie - 16 januari 2008 22:39

Henke kommer inte hem inatt... :(

Han ringde förrut och meddelade att planet hade varit 2 timmar försenat så att dom hade missat sitt tåg hem... *attans skit*

Så det blir till att sova på soffan med kissarna ännu en natt! :(


Älskar dig gubben... kom hem...

Av Annsofie - 16 januari 2008 18:36

Ikväll så kommer älsklingen hem ifrån Norge! *waahaa* Har haft det så tråkigt här hemma utan honom! :(

Men om några timmar är alls som vanligt igen! :) *längtar*

Dom senaste dagarna har jag jobbat... men idag och imorgon är jag ledig! Skönt att ta det lugnt och ladda inför helgen!

Har även varit och köpt ett Nintendo Wii som jag ska överraska älsklingen med... men jag måste medge att jag har smygtränat lite! *fniss*


Idag så har jag städat bort julen... några dagar för sent men har inte haft nån ork att ta itu med det tidigare och sen så ska vi sälja våran tvbänk på lörda så jag har försökt tömma den så mycket det går! :)

Jag har haft fullt upp med andra ord!


Nu ska jag ta och surfa vidare så hadé...


____

Ovido - Quiz & Flashcards