Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Annsofie - 7 januari 2008 00:26

Jobbade till 16:45 idag och sen så for vi som jag skrev igår till min mormor på midda... *supergott som vanligt*

Vi var hos henne till kl 20 och sen for vi bort till Susanne och Pelle och hälsade på... Är så himla avundsjuk på deras hus... så himla fint nu när dom har renoverat! Så ljust och fint... :) Är också lite avis eftersom deras lilla bäsis anländer om ca 1 månad... *mysmys* Försökte få lite kontakt med den lilla krabaten men hur mycket jag och Susanne än buffade på magen så ville den inte svara... hon eller han låg väl och sov så gott där inne i värmen! :P

Var där fram till 22 ungefär och sen for vi hem och jag bänkade mig framför tv:n och Henke satte sig framför datorn men nu vart det skiftbyte så att jag också hinner kika runt lite innan det är dags att sova!


Vi är båda lediga imorgon och vi har väl inte riktigt bestämt vad vi ska hitta på... Ska bort på SJ och hämta Henkes biljetter och sen kanske vi far upp till pappas jobb och tvättar bilen... får se...


Gonatt på er...

Ovido - Quiz & Flashcards