Alla inlägg den 18 december 2008

Av Annsofie - 18 december 2008 23:17

Sitter här och pular lite med datorn medans Henke sitter och spelar nått bilspel på Wii'et... Funderar på om jag ska ta mig en apelsin innan det är dags att sova... är så himlans sugen på en saftig frukt! :P *mmm*

Orkar inte berätta så mycket om den senaste tiden men än att vi hade det toppenmysigt i Stockholm... trots bristen på snö. Lägger upp lite bilder här nedanför... bland annat på den enda snöhögen vi hittade i HEEELA huvudstaden samt 2 bilder ifrån juldekorationerna här hemma.


Lägger även in en bild på en av Henkes julklappar till mig... dvs hans nya tattoo! :) Är han inte bara sååå romantisk älsklingspojken min!!! *tår i ögat*

Finns ingen bättre... älskar honom av hela mitt hjärta... å lite till! ;)

Nu får det vara nog för den här gången... höres och ses...

_

Ovido - Quiz & Flashcards