Alla inlägg den 22 december 2008

Av Annsofie - 22 december 2008 23:16

Pust... vilken dag detta varit! Har inte alls varit på nå vidare humör... Började kl 13 och kl 15 då jag hade rast kändes det som om jag hade jobbat sen 8 imorse... snacka om att jag sjönk genom jorden då jag märkte att jag endast jobbat 2 timmar och hade 5½ timme kvar! :(

Stämplade ut ungefär 10-15 minuter senare än beräknat pga att det var så mycke kunder vid stängning och när jag äntligen kom hem så tog vi oss lite fika... skinkmacka och must! *mmm* Ringde mor min och surrade lite julplaner och så har vi sett PrisonB.

Nu har jag precis jagat in Henke i duschen så att vi kommer isäng nån gång... är såååå trött men börjar inte förrän kl 12 imöra vilket är härligt. Jobbar sen till 18, ska se om det är nån som jobbar till 17 som vill sluta en timme senare för sen ska jag stressa iväg till Henkes farmor på dopp i grytan! *mmm*


Nattis på er... dröm sött! 

Ovido - Quiz & Flashcards