Alla inlägg den 27 december 2008

Av Annsofie - 27 december 2008 19:32

Det är då själva fasiken! Var och köpte mig en elektrisk juicepress ute i Birsta idag och nu när Henke har åkt in till stan för att käka med jobbet tänkte jag att jag skulle mysa ner mig i soffan med ett glas kall nypressad juice... men icke sa nicke... tror ni inte att det fattades en del! Man blir gaaalen! *gaaah*

Så nu måste jag åka ut till Birsta tidigare imöra så att jag hinner in och prata med dom jag köpte den hos imorgon innan jobbet! *suck*


För övrigt så var vi och inhandlade oss en tvättmaskin idag för pengarna vi fick av svärmor och svärfar i julklapp! Efter många om och men, suck pust stånk och stön står nu klumpen i hallen. Nu äre bara för Henke att få tag på våran lilla alltiallonisse och höra om han har tid nu efter nyår att komma och hjälpa oss fixa till badrummet. Ska juh in med badkar, tvättmaskin, handfat och nya blandare. Å så ska det juh väggarna målas om i vitt! Kommer bli så fint så fint! *längtar*


Nä nu ska jag ta och städa lite i köket innan det är dags för tv... :)



Ovido - Quiz & Flashcards