Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Annsofie - 5 juni 2008 16:54

Hmm.... länge sen man skrev nått nu! Har helt enkelt inte haft nån tid den senaste tiden... full rulle dag som natt! :P

Men nu har jag tagit en paus ifrån solen och gått in och satt mig här vid datorn och då är det lika bra att passa på och skriva några rader...


Den sista förra månaden var det kanonväder så då for jag och Henke ut till skatan och köpte lite rökt sik och en massa annat smått och gott... sen for vi hem till mamma och pappa och bara slappade... Henke somnade på altanen och jag i hängmattan... *skratt* Vilken trevligt besök! :) På kvällen så grillade vi och att just grilla ute hos mamma och pappa är bland det bästa som finns! Bland allt det goda dom bjuder på så är min favvo att pappa röker räkor! Ååå det är så gott! *börjar vattnas i munnen bara jag tänker på det*


Sen så har vi jobbat rätt så mycket men på kvällarna har vi försökt komma ut och röra på oss lite och hittills denna vecka har vi gått 1,5 mil och det är ruskigt bra gjort av oss soffpotatisar! :P Idag tex så lät jag Henke ta bilen till jobbet så då gick jag till och från stan... hade bokat tid på BelleVisage för böja upp ögonfransarna så att man slipper hålla på med den där jädrans franstången i sommar... :) Passade även på att köpa ett ögonbrynskitt och jag måste medge att jag är riktigt imponerad... I kittet finns 3 st olika mallar med 3 st olika tjocklekar för brynen... Man lägger mallen så att den passar ihop med sina egna och så pudrar jag på ögonbrynsfärg... *klart* Skönt att slippa hålla på med penna eller pensel... :)


Å imorgon bär det va till frissan igen... måste ju göra sig lite snygg tills på kvällen då det är klassfest på Aveny... Tänkt... 10 år sen man gick ur 9:an... :s Tror iaf att jag fortsätter köra med lugg! :)


Nä nu kommer snart älsklingen hem så jag ska börja "förbereda" middan... Var bort på Hemköp förrut och köpte ananas, jordgubbar, druvor, brieost och 2 olika sorters skinkor! Skönt att slippa lagat mat i den här värmen! :)


*Rökta räkor 

*Lillstugan - Där Henke och jag sover när vi bor hos mamma och pappa

*Älsklingen hos mamma och pappa

*Småbäsisarna ligger och myser i rottingfåtöljen

*Ögonbrynskittet

__

Ovido - Quiz & Flashcards