Alla inlägg den 20 juni 2008

Av Annsofie - 20 juni 2008 00:16

Tänk va tiden går fort... redan midsommar! Känns som om det vore igår man öppnade julklappar och åt julskinka! *skratt* Nä kanske inte riktigt men som sagt tider går iaf fort... Tänk när man var yngre och gick i skolan... då var sommarloven sååå långa... man hann med så himla mycket och åren gick sakta sakta... :)


Igår bakade jag mammas rabarberpaj och jag måste medge att jag lyckades riktigt bra... Gjorde två och idag ska jag göra en till samt en med jordgubbar istället för rabarber. Det som är lite fränt med denna paj är att den ska ätas nästan helt frusen samt med grädde och den blir älskad av ALLA som ätit den! :) Hehe... brorsan, jag och pappa är som besatta! *skratt*


Men nu ska jag ta och krypa ner under täcket så att jag orkar kiva upp och baka om några timmar!


Glad midsommar på er... :)

__

Ovido - Quiz & Flashcards