Direktlänk till inlägg 18 januari 2009

Helgen avklarad! :)

Av Annsofie - 18 januari 2009 23:42

Japp då var denna helg snart över. Har faktiskt gått riktigt bra att jobba... Inte sådär tokmycke folk!

Men nu så är jag ledig 2 dagar igen... ska bli härligt... Ska bara ta det lugnt och pyssla lite här hemma. Henke ska juh ringa våran rörmockare imöra och se om han kan komma hit och hjälpa oss lite med badrummet. Måste juh byta blandare samt koppla in tvättmaskinen! :)


*gäsp*


Kommer sova dåligt inatt känner jag... Mamma, pappa och brorsan lyfte nämligen med planet till Kina för ca 1 timme sen och jag får sån himla nojja när folk som står mig nära ska ut och flyga. Beror mest på att jag själv är så himla flygrädd! Sen att mamma ringde jag berättade att planet som egentligen skulle ha lyft k l18 var försenat till kl 23 pga tekniskt fel hjälpte juh inte nå vidare! Så innan mamma ringer och meddelat att dom har kommit fram så kommer mina nerver och känslor få sig en rejäl omgång! :s Tur jag har Henke som peppar mig med positiva tankar! :)


Nä nu ska jag ta och spela lite Wii med älsklingen... tror även jag ska blanda mig lite saft... är så jädrans törstig efter middan vi åt hemma hos svärföräldrarna!


Hoppas alla har haft en toppenhelg... *kram*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards