Direktlänk till inlägg 23 januari 2009

Ledig!!! :)

Av Annsofie - 23 januari 2009 21:33

 ... i 2 hela veckor! Ska bli såååå härligt! :) Ska pyssla lite här hemma med badrum och barnrum så om det är nån som har en overheadapparat att låna ut så hojta till... är i akut behov av en nu när vi ska måla om i barnrummet! :)


Kan även passa på att meddela att mamma ringde ifrån Kina idag! Bad att dom skulle ringa när dom hade landat... å det var i söndas som dom åkte! *grr* Snabbskällde lite på henne för sådär får hon inte oroa mig! :( Ska bli skönt på sönda då dom kommer hem igen! :)


*rap* Mätt och belåten... Henke hade fixat kyckling, ris och currysås tills jag kom hem... Han känner mig allt för väl gosen... Har nämligen stått och längtat efter just den maten idag! :P 


Nä nu ska jag ta och plocka ur och i diskmaskinen och sen blire lite Tobleronesmaskning! :p


Hadé... 

 
 
Anna

Anna

24 januari 2009 23:20

Kikar bara in och säger hej! Härligt med semester!

http://husprojektet.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards