Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Annsofie - 4 mars 2010 15:02

Min första arbetsdag... å tror ni inte ja ligger hemma sjuk! Sååå jävla typiskt! Jag som för en gång skull längtade till att åka på jobbet! :(

Som tur är så är juh Henke hemma... han hade juh tagit ut en pappadag eftersom jag skulle jobba... så han får ta hand om lillmonstret! :)

Natten har varit en pest och pina... jag har legat fullt påklädd och skakat av feberfrossa och Vilda har skrikit som aldrig förr... inte mycket som hjälpte! :(

Hon är fortfarande välldigt grinig för minsta lilla... och trött heeela tiden... men vill inte sova! :(


Skönt att Henke är hemma imorgon också så jag kan försöka kurera mig tills helgen för då fasiken SKA jag jobba!!!


Om några timmar kommer en kompis till Henke hit och ska visa upp sin lilla bil... som vi ev ska köpa... som om det inte räcker med bilar... vi har juh 4 st redan... biltokig som han är! Iaf... den här bilen är det tänkt att JAG ska ha till och från jobbet nu när Henke är hemma i sommar så han får ha storbilen hemma där han får plats med alla barnvagnar å allt! :)


Nä nu ska ja dricka lite pepsi och mysa ner mig i soffan!


Hadé...


Ovido - Quiz & Flashcards