Direktlänk till inlägg 29 juni 2008

Händelserik vecka! :)

Av Annsofie - 29 juni 2008 21:54

Ja nu var det några dagar sen man skrev sist... Ska väl ta och försöka berätta lite vad vi gjort men försöker dra det rätt så kortfattat...


I måndags var både jag & Henke lediga... Vi hämtade upp Pinnen & så for vi in på stan... Efter att ha strosat där några timmar for vi hem hit till Granlo & släpte av Pinnen eftersom han skulle börja jobba kl 17... sen for jag & Henke ut till Birsta!

På kvällen gick jag på Bio med några girls från jobbet... vi såg "Sex and the City" & det var faktiskt riktigt bra! :)


tisdan firade jag & Henke att vi varit förlovade i 3 år... Vi firade inget speciellt utan vi myste hemma framför tv:n & det dög så bra det! :)


Onsda... jobb jobb & åter jobb & likaså torsdan... Jobbade 9:45-20 båda dagarna så man hann inte göra så mycket mer.


Fredan slutade både jag & Henke kl 17 så då gick vi en sväng inne i Birsta City & sen bestämde vi oss för att åka upp till Ljustorp... Väl framme blev det fiskning, myggjagning och bastning... Om man bortser från myggjagningen så var kvällen kanon! :)


Lördan var det tänkt att vi skulle ner till Gnarp på Mid Sweden Nat's men eftersom vädret inte var det bästa så skippade vi det & istället så bjöd vi hem fam Lindvall/Johansson bestående av David, Ulle, Sebastian & lilla Cecilia... Vi käkade pizza & sen grejsade David & Henke med datorn medans jag, Ulle och Sebastian spelade tvspel... Cecilia, hon kröp mest omkring på golvet & dregglade! :) Dom stannade ända till midnatt & sen begav dom sig hemöver! :)


Å så idag Söndag... Började dagen med en tripp ut till Birsta... Köpte träpersienner till sovrummet & käkade lunch. Sen for vi & hämtade p1800'n... svängde förbi hemma i Granlo & hämtade upp mormor & sen for vi ut till mamma och pappa ute i Njurunda... Där bjöds vi som vanligt på rökta räkor & sen blev det grillad lax med en massa smarriga tillbehör. Sköt lite luftgevär, surrade & passade på att sno hem lite mer rabarber... :)

Å nu så är man hemma igen... Henke släppte av mig & for iväg till Hamsta för att byta bil så att jag tar mig till jobbet imöra! :)


Slänger in en liten bild på lite blommor jag plockade hemma hos mamma & pappa innan vi for! :)

___

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards