Alla inlägg under december 2008

Av Annsofie - 5 december 2008 16:38

... ja då har det gått några dagar sen man skrev sist och det är väl på tiden att klicka ner några rader! :)


Sen sist har jag som vanligt mest jobbat men jag har iaf ringt och pratat med mvc ang att dom räknat så fel på min graviditet. Ringde upp och hade 1000 frågor och tänkte att nu äntligen man kan få lite svar efter att ha gått hela helgen som ett stort frågetecken... Men efter att jag pratat med henne så hade jag typ 1000 frågor till... hon kunde nämligen inte ge mig nått svar på hur veckorna inte kunde stämma. Det enda vi kunde göra var att vänta på ultraljudet i januari och se hur det ser ut då! :( Så sen det samtalet har allt känns lite rörigt... men det är tur att jag har Henke och våra små gullungar som stöd i min förvirring... samt alla mina goa vänner! :) *tack*


Längtar sååå tills nästa lörda för då åker vi till Stockholm i 3 dagar... På lördaeftermidda/kväll ska vi som vanligt gå på "De svarta fåren" i gamla stan och käka och efter det ska vi gå och se "The Producers"... ska bli så skoj så skoj! :)

Sen på sönda så blire julmarknad på skansen och sen fyller vi nog ut tiden med lite shopping! :P


Nä nu ska jag ringa älsklingen och höra om han kan handla med sig lite saker på vägen hem ifrån jobbet... vart så sugen på tacos! :P


Bye...

Ovido - Quiz & Flashcards