Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Annsofie - 6 augusti 2008 23:13

Attans jädrans förkylningar... tänk att bacillerna ska komma och hoppa på en bara för att man strax ska gå på semester... så himla jädrans typiskt!

Orkade inte laga nån midda idag så det blev pizza... sen har jag suttit och försökt sy lite och har insett att jag nog måste ta och skaffa mig en symaskin... Känns dock lite dumt att köpa en eftersom det inte riktigt är varje dag som jag får mina pysselinfall... Kanske kan gå över till mormor nån dag och se om jag kan få låna hennes! :P

Nyss fått en kopp Kvällsro av älsklingen och nu sitter jag och kikar på när han spelar Nintendo... ska väl strax ta och krypa ner i sängen och ladda batterierna... och imunförsvaret inför imöra då det är dags jobb igen!


Nattis...

Ovido - Quiz & Flashcards