Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Annsofie - 12 augusti 2008 00:05

Klev upp imorse och hade inga större förväntningar på dagen... men idag ser ni har det hänt mycket! :)


For först in på stan en sväng... där beställde jag nya linser som förhoppningsvis hinner komma innan måndag då vi ska till Stockholm... Bokade även en tid hos Angelica för lite luggklippning på torsdag! :)

Sen for vi ut till Birsta och svänge in på SIBA där vi beställde en diskmaskin och så for vi upp på Krauta där vi köpte en ny blandare till köket!


Sen gick bilen som ett skott ut till mamma och pappa där middan väntade... lika gott som vanligt! :)

Sen gick mamma och jag ut och plockade lite hallon som vi sedan kokade så nu står 3 burkar nykokt hallonsynt här hemma på diskbänken! *mmm*

Pappa tipsade mig även om att det växte lite smultron bakanför lillstugan så jag smög dit och gissa om att jag blev paff... Länge sen jag hittade såå många och stora smultron! Har ju blivit så dåligt med sånna nu för tiden... dom man brukar hitta brukar ju vara microskopiskt stora och alldeles torra... men inte dom här inte! :P

Plockade mig ett långt strå och gick in till dom andra... mamma satt vid sin dator i köket... pappa vid sin i sitt "lekrum" och Henke satt och såg på tv... haha... sällskapliga klubben! :P

Lånade mammas dator och surfade runt lite och det slutade med att jag bokade in oss på en Mariehamnskryssning med Birka den 25:e... var ju så billigt så då var man tvungen att passa på! :)


Hmm... just ja... kom just på att vi ska på SPA uppe på Södra imorgon... måste nog ta och se om jag hittar min bikini samt hyvla av benen lite! :)

Men när jag är klar med det ska jag ta mig lite chokladkaka och kika lite på när Henke spelar SuperMarioGalaxy! :)


Byebye...

_

Ovido - Quiz & Flashcards