Direktlänk till inlägg 30 april 2009

Nu jädrans...

Av Annsofie - 30 april 2009 12:45

... flyger tiden förbi...

Kändes som det var igår som man gick in i v36 men så poff så går man idag in i v37... *jisses* Snart så kanske "liten" tittar ut! :P

BB väskan är näst intill färdigpackad... ska bara ta mig i kragen och ladda mp3:an med musik att ta med! :)

Men tror nog att jag får hålla mig lite för mig själv den närmsta tiden... så fort jag ringer nån bara för att prata lite... speciellt Henke och pappa så tror dom att jag ska föda! *Skratt* Men det är ju lite småskoj att hör att dom "oroar" sig! :)


Idag så jobbar jag som sagt sista dagen... Jobbar 16-20:30 och jag tror jag ska flirta lite med Matthis idag också så att vi byter lite som igår då han gick och ställde sig i kassan så att jag kunde få sitta ner lite borta i Småland (lekhörnan för dom som inte har koll)

Hade så fruktansvärt ont igår när jag kom hem och imorse tog det väl typ 20 minuter innan jag lyckades stappla mig in på toaletten! *suck* Attans klumpfötter! :s

Hoppas bara stängningen flyter på smidigt ikväll... Igår så blev det ju 2 nerhiss typ 20:20... Fattar inte hur dom som beslutade det kan anta att vi i kassan kan stanna... vi slutar juh faktiskt 20:30 och så tar det ju sin lilla tid att sätta in kassan mm. Eftersom jag är sjukskriven på ½tid så får jag juh inte heller betalt om jag stannar längre så jag fick tyvärr lämna stackars Marianne själv! :( Tog iaf detta med Sophie så hon skulle ta upp det med cheferna!


Nä nu ska jag ta och laga mig lite lunch sen så kanske jag åker ut lite tidigare till Birsta och säger hej till mor och far som ev skulle ut och shoppa lite!


Hadé....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards