Alla inlägg den 1 april 2009

Av Annsofie - 1 april 2009 21:58

... fick ju Deklarationen idag... och för första gången får jag tillbaka på skatten... jag som alltid fått betala en massa... men 3600 ca ska jag få... och Henke skulle få tillbaka ca 2600... Sen så gör vi ju reseavdrag så då blire lite till... inte illa... Det är juh inte så att man tackar nej till lite extra pengar nu när lill*n kommer! :)


Nån som blev lurad idag förrästen? :P

Av Annsofie - 1 april 2009 21:47

... tänk... nästa månad blir jag förhoppningsvis mamma! :) 

Lite halvsvårt att föreställa sig! :)

Idag har jag avklarat 80% av graviditeten... inte så lång tid kvar nu! :) Tänk va tiden har gått fort! :)

Var till BM idag och allt såg jättebra ut... lillhjärtat duknade på så fint så fint och lill*n låg för tillfället med huvudet nedåt... Så nu håller vi ena tummen på att h*n bestämmer sig för att ligga så och mysa resten av tiden! :)


Sitter just nu och ser på lite tv... precis fått i mig en macka och en kopp varma koppen... Väntar på att Henke ska dyka upp... han har ju varit nere i Barkaby och jobbat idag han! :)


Nä nu ska jag ta och lägga mig i soffan ett tag och försöka få ned svullnaden i mina stackars ben! :s


Byebye...

Ovido - Quiz & Flashcards