Alla inlägg den 15 april 2009

Av Annsofie - 15 april 2009 21:57

... var ju på Mvc idag och allt såg bara fin fint ut...

Lillhjärtat tickade på i 145s/m och h*n växer som h*n ska!  :)

Det var nån ny tjej där idag som skulle lära upp sig och det tog sån tid för henne att hitta hjärtljuden så jag blev alldeles yr, kallsvettig och illamående... inte för att hon inte hittade, för jag visste att det tickade på för fullt där inne, utan för att bäsen nu är så pass stor så att h*n trycker på kroppspulsådern när jag ligger på rygg vilket resulterar i blodtrycksfall! :s

Fick sitta upp ist och så kom "min" barnmorska och visade hur man skulle göra! :P


Har idag iaf avklarat 85% av graviditeten och nästa tid hos BM är om 2 veckor! :)

Av Annsofie - 15 april 2009 21:33

... för det är älsklingens dag idaaaa! :P

Hela 29 år... gammgubben min! *fniss*

Tänk nästa år blir det storkalas då Henke fyller 30 och "liten" 1 år! :)

Även Leffe och Pelle fyller år idag... *grattis grattis på er*


Fick inget brev ifrån FK idag heller... och imorgon jobbar jag till 16:30 så om jag får nå papper då så kommer jag inte hinna till nån postlåda i tid! :s

Blev däremot glad över att jag fick arbetsgivarintyg från jobbet idag... FK ville ha det så att dom kan se hur mycket xtra jag jobbat under 2008... Äntligen tänkte ja... äntligen får jag iväg lite papper så att nått kanske löser sig... upptäckte dock att lönen inte stämde så jag ringde upp dom... och mycke riktigt så hade hon räknat fel! *attans klantkärring* Så nu måste jag vänta på att hon ska skicka ut ett nytt arbetsgivarintyg med RÄTT uppgifter! *suck*

Men man får väl lyda barnmorskans råd...

Stanna upp... ryck på axlarna och sucka ut åt situationen... Jag kan juh trots allt inte göra så mycket mer...

Och hon har ju faktiskt rätt!


Var iaf ut till Birsta idag och fixade sista presenterna till Henke som han fick när han kom hem! *skratt* Han är som ett litet barn när han ska öppna paket! :P

Beställde även smörgåstårta tills på sönda då släkten kommer hit!


Å nu så är Henke på innebandy och jag tänkte ta och plocka undan lite innan det är "Diagnos okänd"... sen blire sängen... Börjar 9:45 imöra!


Byebye på er...

Ovido - Quiz & Flashcards