Alla inlägg den 6 april 2009

Av Annsofie - 6 april 2009 22:26

... Idag har vi flängt hit... och så lite dit...

Började dagen med att åka bort till Statoil Gärde för att boka en släpvagn till Henke eftersom han ska åka ner till Uppsala den 18:e och hämta hem nybilen hans! :)

Sen for vi upp till garaget i Hamsta en sväng och kikade...

Sen begav vi oss, till Henkes stora förtjusning, till Birsta... Käkade lunch på Wayne´s och sen handlade vi lite barnkläder på H&M... Bodybutter på BodyShop samt lite bra att ha saker på Apoteket!

Sen stack vi in på IKEA en sväng... köpte madrass till spjälisen, gardinstång och ett par nya gardiner! Träffade även på David, Ulle och lilla Cecilia! :) *nice*

Vi avslutade dagen med en sväng på BarnensHus där vi köpte lite tvättlappar samt regnskydd och myggnät till vagnen... sen for vi äntligen hem! :)

La oss på sängen och myste med kissarna ett tag och sen gjorde vi ett litet ryck innen i barnrummet som bara blir finare och finare för varje dag! :)


Å nu är jag trött och seg som vanligt... Måste hänga lite tvätt och plocka undan lite innan det är tillåtet att fundera på sängen... Men har ju sovmorgon imöra så det är inte nån superbrådska att komma isäng... Har föräldrautb 15-16:30 och sen jobbar jag 17:15-20:15... :)


Hejsvejs...

Av Annsofie - 6 april 2009 00:23

Meningen var att detta skulle bli en söndagsinlägg men märkte precis att klockan var lite mer än vad jag hade trott! :P


Nu är iaf taket inne i "litens" rum äntligen färdigmålat! Går inte att beskriva med ord hur härligt det känns! Nu är det bara lite småjox kvar... sen kan h*n komma! :)

På eftermiddan for vi ut till mamma och pappa på midda... Henke passade även på att få sig en klippning och jag letade fram lite sagoböcker från när jag var liten! :) *ååå vilka minnen*


Har precis suttit och sett några avsnitt av "The Hills" och nu ska jag nog ta och lägga mig... ska ju upp och ringa lite samtal imöra eftersom jag fick ett brev i fredas från Försäkringskassan där dom meddelade att dom fortfarande inte har fått nån anmälan från jobbet om att jag varit sjukskriven! *suck*


Aja... gonattis på er...

Ovido - Quiz & Flashcards