Alla inlägg den 26 april 2009

Av Annsofie - 26 april 2009 18:20

Fattar inte att man kan va så trött som jag är... iof så tar ju "liten" mycke av min energi men det här är juh skrattretande!

Jobbade 9:45-13:45 idag och sen så lunchade jag med Henke på donken... eller rättare sagt han lunchade och jag satt breve och drack dricka och snodde pommes! :P

Sen for jag förbi och surrade lite med mormor innan jag for hem till min älskade säng... ååå längtade sååå efter att få ta mig en tupplur. La mig 15:30 och ställde klockan på 17, på den tiden borde jag ju hinna vila upp mig tänkte jag. Men då är det ju så att man har två små odjur här hemma som prompt inte kan låta en ligga och vila ifred... dom har varit överallt... längs tak och väggar, på mig och under mig ja överallt...

Efter ett tag gav jag upp och insåg att jag fasiken inte skulle få mig nån efm vila så jag klev upp... kollade klockan och insåg att jag ju faktiskt hade legat nästan 1½ timme... *jisses* Kändes som att jag bara hade hunnit ligga ner i max 30 minuter! Å var 1000 gånger tröttare än innan jag la mig eftersom jag blivit väckt av katterna varannan minut! *snark*


Nä nu ska jag ta och försöka komma på nått vettigt att käka till midda... Henke är och byter däck på Bubblan men jag ska väl slå honom en pling och höra om han är påväg hemöver snart...


Ska förrästen till frissan imöra... Ska bli så skönt att få fixa till håret lite innan "liten" kommer... Sen ska vi ut till Birsta och shoppa lite småjox och sen blire stolhandling! :)


Hadé...

Av Annsofie - 26 april 2009 17:24

Hahaha... ja va ska man säga...


http://www.familjeliv.se/Forum-9-193/m43378384.html

Ovido - Quiz & Flashcards