Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Annsofie - 27 augusti 2008 22:59

4 dagar kvar på semestern...*suck* Hur ska man stå ut med att börja jobba igen? Dock skönt att veta att jag har 3 veckors semester sparad som man kan ta ut om man vill fly fältet för en stund igen! :)


Månda och tisda var vi ju som jag skrev tidigare på kryssning till Mariehamn... har inte så mycket mer att säga än att vi hade det toppenbra! God mat, god dricka men som vanligt alldeles för mycket folk och då menar jag inte folk folk utan pensionärer. Envisa, egoistiska och allmänt störiga... snälla nån skjut mig om jag någonsin blir likadan själv! :)


Idag har vi varit och storhandlat och inte så mycket mer... sett på lite tv och bara tagit det lungt och med tanke på hur vädret ska bli imöra så lär det inte bli så mycket mer gjort då heller! Men det är skönt att ta det lungt och bara va! :)


Nä nu ska jag fortsätta se på tv... bye...

Ovido - Quiz & Flashcards