Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

Snart dags för sängen...

Av Annsofie - 24 mars 2010 23:39

... ska juh upp och jobba imorgon! Börjar iof inte förrän 12 men känner ja min lilla dotter rätt så lär det bli till att kliva upp tidigt... Imorse bestämde hon sig för att kliva upp lite före kl 6 å faktiskt så var jag pigg då... Kan ev bero på att jag blev väckt av att Vilda skallade mig över munnen vilket resulterade i en fin liten fläskläpp! :)

Har jag tur kanske Henke kan ta henne imorgon så jag får sova ut... Jag tar juh henne dom nästkommande dagarna eftersom han börjar så tidigt!


Idag har vi iaf varit iväg på träff med föräldragruppen... Sofia & Tilde, Marie & Felix, Kattis & Melina, Per & Mira och så jag, Henke och Vilda... sådär lagomt stort gäng! Passade även på att hälsa på Sofias gossiga voffsingar... Grand danois... 3 vuxna och en valp! :P Vilka skönheter!!! Hade dom inte varit så enormt stora skulle man nästan kunna tänka sig en själv! :)


Efteråt for vi ut till Birsta en sväng och köpte lite lådor till Vildas Trofasthylla... blev jättefint! Sen for vi hem och så gick Henke in med Vilda å så for ja bort på Hemköp en sväng. Blev pannkakor till midda... guuud så gott! Var typ hur länge sen som helst!

Vilda fick också smaka lite och hon tyckte att det var jättegott... Fick dock sluta mata henne när hon kom på att man kunde hålla tallriken upp och ner på huvudet... blev less på att pilla ur pannkaksbitar ur hennes hår! *skratt* Lillfisa!


Resten av kvällen har jag spenderat framför datorn och tv:n... Henke han har varit iväg på innebandy han och nu sitter han och äter nudlar... Själv ska jag ta och börja göra mig redo för sängen...


Natti natti på er...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards