Direktlänk till inlägg 7 april 2010

Mammsens stortjej! :)

Av Annsofie - 7 april 2010 21:34

Tänk va tiden har gått fort... nästa månad blir våran älskade lillprinsessa 1 år... tänk... 1 år!!!

På "gå-fronten" är det lungt än så länge... hon är så nöjd med att springa omkring med läragåvagnen! (mamma är också rätt nöjd med det) Men igår fick hon nå ryck... då kunde hon huxflux äta själv med sked... utan att kladda... Gav henne skeden med mat på och hon stoppade den så fint i munnen... slängde den dock på mig när det var slut! *skratt*

Sen har hon en bok som heter "Kul med ljud" där man ska hitta ljudknappen på varje sida... å imorse kröp hon raka vägen fram till boken och tröck rätt på en gång! :)


Å idag har stortjejjen fått flytta in i sitt egen rum... så nu sover hon där inne för första gången... Somnade bra och hittills flyter det på... återstår bara att se om natten blir lika bra! :)

Blir nog skönt för henne att slippa vårat bök och stök när vi går och lägger oss för vanligtvis brukar hon alltid börja skruva, vända och vrida på sig då!

Å vi har fått tillbaka VÅRAT sovrum... så nu kan man äntligen ligga och prata, läsa, mysa mm igen :)


Nä nu ska ja se TrueBlood och äta en glass... sen äre nattinatti... imöra bär det av till Emma för att bli lite fin i håret och sen jobb 14:30-20:30...


Hejsvejs...

 
 
Gaga

Gaga

7 april 2010 22:06

Väldigt bra blogg du har! =D

http://www.ladygagah.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards