Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Annsofie - 8 februari 2010 22:37

Det är då själva faaan... så har man gått och blivit smådålig igen... Ont i halsen och lite feber! *suck*

Måste... bara måste va lite piggare imorgon då det är dags för babysim... Vill juh inte missa nått... för inte fasiken är det billigt inte... Å sen på onsda så är det juh tänkt att vi ska träffas på Drakborgen alla mammor och barn igen! Håller tummarna och försöker kurera mig så gott det går!

Imorgon ska mamma hem till mormor och dom ska ev ta Vilda några timmar över dagen så jag får vila upp mig lite! :)


Idag var jag och Vilda ner på BVC... nu jädrans har lillklumpen passerat 10kg gränsen men hela 100g... gofisa våran... Å 73,5 lång har hon blivit! :) Växer så det knakar!

Hon tyckte förrästen om korvgrytan jag gjorde iordning igår... *jihaa* Finns juh inge värre när man stått och kämpat och kokat ihop nått man själv anser gott och som sen ratas av den som ska äta det!


Nä nu ska ja ta en kopp te så min stackars hals får lite värme och omvårdnad... sen äre tack och gonatt...



Av Annsofie - 8 februari 2010 09:23

... är vad jag har just nu... känner mig helt väck!

Vilda valde, som jag förutspådde, att kliva upp vid halv 6 imorse då Henke for till jobbet... attans va trött ja var... Tänkte att ja leker väl med henne ett tag så blir hon väl trött och somnar om... Jo mycke riktigt strax efter 7 somnade hon till... och jag hann precis börja somna då hon vaknade igen... 30 minuter sov hon... Jag som hade hoppats på att hon skulle sova iaf framåt 9 tiden! Men men...

Hon lär väl bli trött snart igen men om 1 timme ska vi vara på BVC så då får hon allt hålla ut tills vi är hemma igen!


Aja nu ska ja väl ta och underhålla mitt lilla vilddjur :)

Ovido - Quiz & Flashcards