Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Annsofie - 9 februari 2010 16:39

Ja då var älsklingsyrvädret hemma igen! :)

Hon har haft en riktigt bra dag med mormor och gammelmormor!

Var juh som sagt ner till VC för att kolla om jag har fått halsfluss men det var det inte... skönt... Så nu äre bara till att bita ihop försöka kurera sig så gott det går!

Sov 2 timmar över lunchen... gudomligt och behövligt! :)


Nä nu ska jag se om ja lyckas ta mig ner på alla 4 för lite lek och bus ett tag!



Av Annsofie - 9 februari 2010 09:44

För snart 1 timme sen kom mamma hit och hämtade Vilda... Eftersom jag inte är nå vidare pigg idag så ska hon få vara med mormor och gammelmormor idag och busa! :) Själv så ska jag ner till vårdcentralen om ca 30 minuter så dom får kika lite på min hals... Har inte sovit en blund inatt pga att ja inte har kunnat svälja! Å pga halsontet har jag inte heller kunnat snyta mig! *suck* Skulle inte förvåna mig om det är nå halsfluss man har åkt på! :(

Så idag blire inge babysim... Får väl kanske ta mig ett bad med Vilda här hemma i badkaret istället! Men det är juh långt ifrån samma sak! :(

Lär väl inte bli nån drakborg för mig heller imorgon... men då tror jag nog Henke får åka dit själv och umgås med mammor och barn! Så får ja va hemma och vila upp mig lite!


Nä nu ska ja vila mina små blå några minuter innan ja måste kila till VC... byebye...

Ovido - Quiz & Flashcards