Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Annsofie - 27 februari 2010 22:17

... å här sitter ja... å tröööökar!

Lillsnurpa sover sen 19:30 och Henke är som ja skrev tidigare hos sin chef och äter pizza och spelar wii... Håller tummarna för att han kommer hem snart så man hinner träffa honom iaf några minuter idag!


Skulle se Melodifestivalen förut men det var som vanligt bara skitbidrag... så jag satt mig med datorn ist och såg Twilight... sååå bra! :)


Nä nu ska ja lyssna på lite musik på youtube... Fick höra en låt på tv:n idag så jag har fastnat för... here it comes...

Av Annsofie - 27 februari 2010 15:19

Idag har Vilda och jag bara varit hemma och myst... Har snöat alldeles för mycket för att vi ska orka gå ut!

Henke jobbar till 17:15 sen kommer han hem och vänder för han ska hem till sin chef med jobbet och käka pizza och umgås! Så Vilda och jag blir gräsänkor ikväll men det ska nog gå bra... lite mys... lite go mat... och så Melodifestivalen såklart! :P


Skruttan har nyss somnat till en stund så jag ska passa på att plocka lite här hemma...


Byebye...

Ovido - Quiz & Flashcards