Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Annsofie - 7 februari 2010 21:40

... va trött jag blev! *gäsp* Tror bestämt det blir till att lägga sig tidigt idag! Å Henke börjar juh jobba kl 6 imorgon så med min tur lär väl Vilda vakna när han åker så då är det bäst att passa på att få sig lite sömn! :)


Har som sagt varit på bio med Johanna och Thea nu på eftermiddan... helt klart sevärd film!

När ja kom hem gosade jag med Vilda en liten stund och sen gick Henke och la henne medans ja gjorde midda.

Efter middan lagade jag lite mat till Vilda... korvgryta med grönsaker och mackaroner! Blev inte så värst gott (enligt min åsikt) men man får väl se vad skruttan tycker! :)


Kom på att vi skulle på BVC imorgon... dags för vägning och mätning igen... alltid lika spännande!


Nä nu ska jag kika vidare på filmen och kanske ta mig en liten skål glass! :P

Av Annsofie - 7 februari 2010 11:50

Vilken dag och kväll det blev igår... sååå lyckat!!! :)


Henke, jag och Vilda började dagen med en promenad in till stan... Köpte present och blommor till kvällens värdinna som fyllde 25! Käkade lunch och så tog vi bussen hem sen igen... så nu har Vilda åkt sin första busstur... det tyckte hon var intressant! :)


Vid 19:15 kom Kattis och Andreas och deras skjuts hit och hämtade mig och så for vi ut till Töva där Emma i föräldragruppen hade 25 årspartaj... Vi var väl totalt ca 17st som var där! Riktigt roligt!

Vid 12 tiden for vi inöver stan... å hamnade på Oscar där vi dansade å dansade å hade riktigt riktigt skoj! Men det var rätt så många "skummisar" ute... Jag blev bla biten i ryggen av en kille som hade spillt öl på mig och som av nån anledning skulle försöka få i sig det han hade spillt! *hmm*

Sen tog baren inge kortköp under 500... skulle man handla för mindre hänvisade dom till bankomaten vid toaletterna... *normalt* Det måste dom juh tappa på tycker man!

Vid 2 tiden kände jag mig rätt så nöjd så jag tog kvartöver bussen hemöver...


Allt som allt en riktigt lyckad lörda! Tusen tack allihopa som varit delaktiga! :)


****


Låg och drog mig till 10 tiden imorse... Sen har vi myst lillskruttan och jag medans Henke har suttit och sett på lite film på datorn... Nu har hon nästan somnat till och Henke har krypit ner i badet så nu sitter man här och njuter av lugnet... är grymt sugen på nå flottigt! :s

Tror vi ska ta oss en liten pulkatur med Vilda sen när hon vaknat... måste juh passa på när det är finväder å inte allt för kallt!

Sen i eftermidda ska ja på bio med Johanna och Thea... vi ska se Prinsessan & Grodan! *mysit* Henke ska iväg på innebandy han så Vilda ska få vara med farmor och farfar nån timme! :)


Verkar som att denna dag blir exakt lika lyckad som gårdagen! I'm löööving it! :P


Nä nu ska jag gå och rota lite i kylen och se om ja hittar nått ätbart...


Hejsvejs på er!

Ovido - Quiz & Flashcards